Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, u okviru Općeg programa stručnog usavršavanja 2021., organizuje jednodnevnu online obuku na temu “Pravilnik o kancelarijskom poslovanju“, 12. marta 2021. godine.
Svrha obuke: Unapređenje znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja sa akcentom na rješavanje nedoumica u praktičnoj primjeni Pravilnika o kancelarijskom poslovanju.
Ciljna grupa: Zaposlenici organa državne službe u Federaciji BiH koji rade na poslovima protokola i drugi zainteresirani zaposlenici organa državne službe.
Sadržaj:
- Protokol i kancelarijsko poslovanje
- Elektronsko kancelarijsko poslovanje
- Najčešće greške kod vođenja kancelarijskog poslovanja i njihovo otklanjanje
- Smjernice za uspješno vođenje kancelarijskim poslovanjem u JLS
- Primanje, otvaranje, pregledavanje i raspoređivanje pošte, odnosno akata
- Zavođenje i združivanje akata
- Klasifikacijske oznake predmeta i akata
- Dostavljanje predmeta i akata u rad
- Knjige evidencija, organizacija i rad pisarnice i dr.
- Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje predmeta
- Rokovnik predmeta
- Pojam i upotreba faksimila
- Ovlaštena osoba za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Prijem pošte dostavljene elektronskim putem, te dalji postupak sa tom poštom
- Značaj pravilnog vođenja kancelarijskog poslovanja
- Pravilno zaduživanje i razduživanje predmeta
- Obaveznost pravilnog arhiviranja i čuvanja arhiva
- Te druga pitanja od značaja za pravilno vršenje kancelarijskog poslovanja
Metodološki pristup: Interaktivni on-line seminar, putem IT Platforme: ZOOM
Način prijavljivanja: Pravo učešća imaju zaposlenici organa državne službe koje imenuju rukovoditelji organa uprave i koji blagovremeno izvrše on-line prijavu, isključivo putem web stranice Agencije www.obuke.adsfbih.gov.ba, uz obavezno navođenje kontakt osobe za obuku.
Ispunjavanjem online prijave polaznici izjavljuju da su dobili saglasnost neposrednog rukovodioca i rukovodioca organa za učešće na ovoj edukaciji.
Krajnji rok za dostavljanje prijavnih obrazaca je: 09.03.2021. godine
Selekcija će se realizirati u skladu sa članom 6. Uredbe o planiranju, organizaciji i provedbi stručnog obrazovanja i usavršavanja državnih službenika u organima državne službe u FBiH (''Službene novine FBiH'', 74/12). Obavijest o izvršenoj selekciji i detaljan dnevni red, sa uputstvom o korištenju Zoom aplikacije, bit će proslijeđena putem elektronske pošte, dva dana prije planiranog početka održavanja obuke.
Polaznicima obuke Agencija obezbjeđuje radni materijal u elektronskoj formi i potvrdu o završenoj obuci.
Napomena: Agencija izrađuje potvrde o prisustvovanju na osnovu ulaznih informacija koje polaznici unesu prilikom ispunjavanja online prijave. U slučaju da su lični podaci pogrešni, Agencija nije u obavezi izvršiti ispravku potvrde, osim u slučaju kada se utvrdi da je greška napravljena od strane službenog lica Agencije.
Agencija zadržava pravo obavještavanja rukovodilaca institucija o neprisutnosti /odustajanju od pohađanja obuke pisanim putem, kao i otkazivanja obuke u slučaju nedovoljnog broja prijava.