Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, u okviru aktivnosti stručnog usavršavanja državnih službenika i namještenika u organima uprave u Federaciji BiH, organizira interaktivnu inhouse obuku na temu "Kancelarijsko poslovanje i novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju", 03.07.2020.godine
Svrha: Sticanje znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja sa akcentom na rješavanje nedoumica u praktičnoj primjeni novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju. Odgovori na pitanja iz prakse.
Ciljna grupa: Državni službenici i namještenici sa područja Hercegovačko-neretvanskog kantona
Sadržaj:
• Zakonska regulativa kancelarijskog i arhivskog poslovanja
• Novine u odnosu na Uredbu o kancelarijskom poslovanju organa uprave i službi za upravu u Federaciji Bosne i Hercegovine
• Značenje pojedinih termina u kancelarijskom poslovanju
• Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
• Arhiviranje i čuvanje predmeta i akata
• Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
• Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
Metodološki pristup: Interaktivna inhouse obuka
Način prijavljivanja: Pravo učešća imaju zaposlenici organa državne službe koje imenuju rukovoditelji organa uprave i koji blagovremeno izvrše online prijavu, isključivo putem web stranice Agencije www.obuke.adsfbih.gov.ba, uz obavezno navođenje kontakt osobe za obuku.
Ispunjavanjem online prijave polaznici izjavljuju da su dobili saglasnost neposrednog rukovodioca i rukovodioca organa za učešće na ovoj edukaciji.
Krajnji rok za dostavljanje prijavnih obrazaca je 29.06.2020. godine.
Prijave mogu biti zatvorene i prije navedenog termina u slučaju popune grupe što znači nakon što pristigne dva puta veći broj prijava od planiranog broja.
Selekcija će se realizirati u skladu sa članom 6. Uredbe o planiranju, organizaciji i provedbi stručnog obrazovanja i usavršavanja državnih službenika u organima državne službe u FBiH (''Službene novine FBiH'', 74/12). Obavijest o izvršenoj selekciji i detaljan dnevni red, bit će proslijeđena putem elektronske pošte, tri dana prije planiranog početka održavanja obuke.
Polaznicima obuke Agencija obezbjeđuje radni materijal i potvrdu o završenoj obuci.
Napomena: Agencija izrađuje potvrde o prisustvovanju na osnovu ulaznih informacija koje polaznici unesu prilikom ispunjavanja online prijave. U slučaju da su podaci pogrešni, Agencija nije u obavezi izvršiti ispravku potvrde, osim u slučaju kada se utvrdi da je greška napravljena od strane službenog lica Agencije.
Agencija zadržava pravo obavještavanja rukovodilaca institucija o neprisutnosti /odustajanju od pohađanja obuke pisanim putem.