Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine

In house obuka na temu "Kancelarijsko poslovanje i novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju"

u Tuzli 12. decembra 2019. godine

 

Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine  na Zahtjev gradske uprave Tuzla organizuje jednodnevni program obuke na temu "Kancelarijsko poslovanje i novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju" u Tuzli 12. decembra 2019. godine.

Svrha obuke: Ojačati kapacitete polaznika obuke iz oblasti praktične primjene propisa o kancelarijskom i arhivskom poslovanju sa akcentom na primjenu novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju.

Ciljna grupa: Zaposlenici gradske uprave Tuzla koji rade na primjeni istih propisa

Treneri: Selma Horić i Emir Mehmedović, eksterni treneri Agencije

Sadržaj:

 

o   Zakonska regulativa kancelarijskog i arhivskog poslovanja

o   Novine u odnosu na Uredbu o kancelarijskom poslovanju organa uprave i službi za upravu u Federaciji Bosne i Hercegovine

o   Značenje pojedinih termina u kancelarijskom poslovanju

o   Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja

o   Arhiviranje i čuvanje predmeta i akata

o   Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja

o   Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja

 

Metodološki pristup: Interaktivna edukacija uz dosta primjera iz prakse.