Poštovani korisnici,
ova Povelja Vas upućuje na vrste usluga koje možete dobiti od Agencije za državnu službu Federacije BiH. Povelja Vas također upućuje na to što mi očekujemo od Vas u postupku ostvarivanja Vaših prava ili usluga u Agenciji.
Korisnička povelja Agencije za državnu službu
Federacije Bosne i Hercegovine
Svrha:
Svrha korisničke povelje je da propiše standarde pružanja usluga i ponašanja predstavnika Agencije za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine u interakciji sa krajnjim korisnicima usluga.
Vizija:
Kompetentna i profesionalna državna služba koja pruža usluge na efektivan, efikasan i transparentan način svim organima državne službe, građanima te međunarodnim i nevladinim organizacijama.
Misija:
Stalno unapređenje državne službe u cilju proaktivnog djelovanja i promoviranja modernih standarda upravljanja ljudskim resursima, kao i unapređenja kompetencija, kapaciteta i motivacije za isporuku usluga najvišeg kvaliteta u skladu sa prioritetima i opredjeljenjima Vlade Federacije BiH.
Naše specifične usluge:
- Popunjavanje upražnjenih radnih mjesta u organima državne službe u Federaciji BiH
- Planiranje i realizacija stručnog usavršavanja
- Vođenje informacijskog sistema za upravljanje ljudskim resursima
- Primjena CAF modela za upravljanje kvalitetom (zajednički okvir za samoprocjenu)
- Izvještavanje o stanju kadrova u Federaciji BiH
Opredjeljenje Agencije:
Pružanje kvalitetnih usluga korisnicima je naš ključni prioritet, koji ostvarujemo kroz:
- Pružanje kvalitetnih usluga i savjeta;
- Kontinuirano unapređenje usluga kroz stalnu interakciju s korisnicima;
- Tretiranje svih korisnika sa uvažavanjem, ljubaznošću i poštovanjem;
- Osiguranje pristupačnih i pravovremenih informacija korisnicima.
Tokom pružanja usluga ćemo se rukovoditi sljedećim principima:
- Princip tačnosti – koji podrazumijeva neophodnost da se svaka poduzeta radnja u mora tačno i precizno obaviti i evidentirati;
- Princip ekspeditivnosti – koji podrazumijeva da svaka radnja mora biti na vrijeme započeta i u što kraćem roku završena;
- Princip jednostavnosti – koji podrazumijeva da se svaka radnja obavi što jednostavnije;
- Princip jednoobraznosti – koji podrazumijeva a da se posao unutar Agencije organizuje i vrši na jednoobrazan način;
- Princip ekonomičnosti – koji podrazumijeva da se svaka radnja vrši uz što manje korištenje vremena i sredstava;
- Princip povjerljivosti – koji podrazumijeva da se sva vrijedna dokumentacija i informacije nalaze i čuvaju na sigurnom mjestu;
- Princip transparentnosti - koji podrazumijeva dostupnost svih informacija iz djelokruga rada Agencije.
Vaša odgovornost prema nama :
Mi odvas očekujemo:
- da se ophodite prema nama s poštovanjem i tolerancijom i kad nešto pođe u krivom smjeru da komunicirate s nama na primjeren način, budući nećemo tolerisati nasilje, prijetnju i napad, a ako bi se tako ponašali zamolit ćemo Vas da napustite naše prostorije;
- da budite pažljivi i pristojni s drugim korisnicima;
- da dolazite na vrijeme na unaprijed zakazane sastanke;
- da u prostorije Agencije ne ulazite nenajavljeni;
- da pristupate s dobrom voljom i strpljenjem u rješavanju Vaših problema.
Komunikacija:
U telefonskoj komunikaciji ćemo:
- Odgovoriti na poziv, identifikovati se i pružiti potrebnu informaciju ili savjet;
- U slučaju da ne možemo dati informaciju odmah, uzeti Vaše kontakt detalje i kontaktirati Vas u najkraćem mogućem vremenskom periodu.
Elektronska pošta:
U pisanoj komunikaciji, putem elektronske pošte:
- Obavijestiti ćemo Vas o zaprimanju Vaše elektronske pošte u roku od 24 sata;
- Poslati odgovor na Vaš zahtjev/upit u propisanom roku.
Povratne informacije:
U cilju unapređenja kvaliteta pružanja naših usluga, molimo Vas za povratnu informaciju o Vašim iskustvima pri ostvarivanju usluga kao i o eventualnim inicijativama i prijedlozima za unapređenje standarda propisanih ovom Poveljom.
Sa naše strane mi ćemo:
- Kontinuirano pratiti i evaluirati pružanje usluga u skladu sa ovim standardima;
- Vršiti revidiranje ovih standarda u skladu sa inicijativama korisnika i mogućnostima;
- Redovno izvještavati u okviru godišnjih izvještaja o primjeni standarda kvaliteta u pružanju usluga.